الصورة الرمزية موني
موني
ارثوذكسي متقدم
موني غير متواجد حالياً

Girl1 اني اري الرب امامي في كل حين.1

كُتب : [ 06-15-2007 - 08:25 PM ]

المعجزات اللي حصلت معايا كتيرة جدا جدا و عظيمة و المسيح اتمجد معايا جامد جدا, وكان ندر عليا ان الناس كلها تعرف اللي حصل عشان يعرفوا عظمة المسيح و بركة شفاعة القديسين.
و اليكم الذي حدث(مع العلم انا مش قريبة من المسيح غير يا دوب اروح اتناول و كفاية كدة).......:
كان عندي مادة الترم دة اسمها Mangment و المادة دى فرعية اة بس رخمة جدا و الدكتور متعصب و حالتة حالة و انا كالعادة ما كنتش بذاكر المادة الفرعية ولا طبعا الاساسية كالعادة.
المهم امتحنت الكويز الاول ف المادة دي عكيت فية و كتبت اجابات من مادة تانية خالص اة هو هو نفس الدكتور بتاع المادتين بس انا دخلتلة الدنيا ف بعضها ...مش مهم عدوها يا جماعة.
جاة امتحان الميد ترمmid_term ودخلت اللجنة و انى اعرف اجاوب علي كلمة ما فيش
انتم متخيللين انا ما كتبتش و لا اي حاجة اجابة للسؤال بس عملت حاجة كدة و قلت اهو نشوفوا المعجزات و شفاعة القديسين قمت كتبتلة اول 3 سطور كلام اهبل و ف رابع سطر كتبتلة(هو لازم يكون فيلوباتير و يشتغل مع دميانة عشان يحلوا المشكلة دي) بس باللغة الانجليزية(he Must Be Flopateer And Work With Demyon To Solve This Problem)
و فوق ف اول سطر في ورقة الاجابة من فوق خالص رسمت صليب منور قد كدة مش كبير قوي بس يتلاحظ و نورتة كمان.
بس المهم حصلت علي 4 من 10 في امتحان الميد ترم.
و جاة امتحان اخر السنة وطبعا كالعادة يا جماعة انتم عارفنني ما فتحتش المادة غير في الساعة الا ربع اللي قبل الامتحان و كان لازم عشان اضمن اني اجح في المادة اجيب 30 من 50 يعني اقفل الامتحان بتاع اخر السنة وكانت الصدمة النفسية و العصبية التي اصابتني اني عرفت احل سؤالين من اربع اسئلة بس و مش كاملين كمان.
كانت معايا رملة ابونا العظيمابونا يسي فقمت حطيت شوية رملة ف ورقة الاجابة و كتبت بشفاعة ابو سيفين و دميانة اعدى في المادة بالقلم الرصاص و قمت مسحت اللي انا كتبتة.
و ها هما قد تشفعا لي عند الرب و عديت في هذه المادة بمعجزة عظيمة ببركة شفاعة الشهيد العظيم ابو سيفين و الشهيدة دميانة و ابونا يسي وحصلت علي مقبول مرتفع+d
ودة تقدير اعلي من تقدير اللي كانوا جايبين درجات اعلي مني في الكويز و الميد ترم
بركتهم فلتكون مع جميعنا امين
:36_1_44: صلوا لاجل ضعفي:36_1_44: باااااي

رد مع إقتباس
Sponsored Links