بياناتي
emmmy
ارثوذكسي ذهبي

emmmy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لنا أخت حلوة اختفت اسمها إيمي

كُتب : [ 06-20-2011 - 03:23 PM ]

اشكركم يا جماعة محبتكم حقيقى
ربناا يخليكم يااارب مرسى على ارق
واجمل مشاعر الحب والود اشكركم كل واحد باسمة حقيقى

اشكر كيرلس العزيز اللى دايما يسال عنى ويسلم عليا ومش بيتاخر عن حد فى حاجة ابدا خادم جميل بكل معانى الكلمة وصاحب جميل وواجب على الكل

اشكر اختى الحبيبة وصديقتى الجديدة انستاسيا الغالية على رقتها ومحبتها مرسى ربنا يخليكى يا قمر

اشكر صدقيتى واختى الغالية على قلبى واللى بحبها بجنون على سؤالها الدائم عنى ومحبتها اللى فاقت كل محبة وبعتبر نفسى محظوظة بمعرفتها وصدا
قتها مرسى يا احلى واجمل وارق ريم فى الدنيا ربنا يخليكى

اشكر شاعر المنتدى الجميل على كلماتة مرسى يا عماد ربنا يخليك
وحمدا على سلامتك انت كمان نشكر ربنا انك بخير

اشكر صديقى الغالى اللمض اللى حقيقى بحترمة وبعزة جدا جدا جدا وبحب مشاركاتة بس لما تكون حلوة مش مستفزة هههههههه
واللى حقيقى مش عارفة انا عملتلة اية مزعلة منى على الدوام كدة نفسى حد يقولى بجد انا عملتلك اية يا جورج ؟؟

اشكر الاخ الغالى وابن كنيستى ماريو اللى خايف على حساب التوكتك مع انة صدقونى وبكل امانة هو واسرتة كلها رمز العطاء والمحبة
يعنى مداعبة ظريفة وجميلة منك يا ماريو مرسى ربنا يخليك

اشكر القمر اللى معرفشى اسمها لحد دلوقتى مع انها من النجوم الصاعدة القديمة ملاك سكر اعتقد تقريبا صافى
اللى نورت الموضوع كلة بسؤالها اللى انا مش فهماة مين ايمى التانية يا صافى ؟

اشكر اختى الحبيبة ميرو اختى وصديقتى الغالية التى اعتز بيها واللى بيسعدنى وجودها الرائع معانا على محبتها الجميلة وكلامها نيابة عنى لانها زى ما قالت اقرب واحب الناس الى قلبى مرسى يا قمر ربنا يخليكى

وطبعا شكر خاص وعظيم للاخ الغالى والرائع لينا كلنا الاستاذ ايمن على محبتة وافتقادة حقيقى يعجز لسانى وقلمى عن الشكر والتقدير لمحبتك الجميلة اللى فاقت كل محبة مرسى ربنا يخليك يااارب

التعديل الأخير تم بواسطة emmmy ; 06-20-2011 الساعة 04:20 PM

رد مع إقتباس