الموضوع: صعايدة موت
الصورة الرمزية kokylove
kokylove
ارثوذكسي مكافح
kokylove غير متواجد حالياً

Biglaugh صعايدة موت

كُتب : [ 03-30-2009 - 05:07 PM ]

صعايدة jesusmux6kg9.gif

أراد الإنجليز قتل اهل الصعيد فقالوا ننادي على كل واحد منهم فيرد ثم نقتله يا محمدين نعم طخ يا حسنين نعم طخ قال اهل الصعيد نذهب إلى العمده حتى يحل مشكلة القتل فقال لهم عندما يزعكو على محمدين يخرج حسنين وعندما يزعكو على حسنين يخرج محمدين

صعايده عايزين يحكمو مباراه واحد منهم قال انا الحكم وانتم الاتنين رجال خطوط ومسك كل واحد منهم علم فقال لهم اذا كان هناك خطا او فاول ارفعوا العلم وبعد ربع ساعة رفع واحد منهم العلم فجاء الحكم فقال له عايز ايه قال هناك خناق فوق المدرجات فقال له ملكش صالح بيهم انت ليك اللي في الملعب وبس متحطش خشمك في حاجه تانيه وبعد ربع ساعة رفع الصعيدي التاني العلم رحله الحكم فقال عايز ايه ..قاله: قلك ايه صاحبي في الناحيه التانيه

محشش بيبص فى مراية ويقول انا شفت الشكل دا فين؟ اخد اخوه المراية قال ياغبي دا انا..

مرة واحد كان جربان ,مابيستحماش خالص , فحبوا يعملوا كشف على راسه لقوا القمل واقف صفوف بيصلى صلاة استسقاء

اتنين بلدياتنا فكرو يلعبوا شطرنج،،، الملك ضرب نفسه بالنار

واحد صعيدي وواحد امريكي وواحد ياباني تايهين في الصحراء بقالهم ثلاثة ايام وفجأة ظهرلهم الجني وقال كل واحد فيكم ليه طلب واحد بس
الامريكي قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
الياباني قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
راح الصعيدي قاله واه هما سبوني لوحدي هاتهم لي تاني

واحد صعيدي مكلف بتفجير نفسه بين الاسرائيليين راح عمل بروفة بين أهله قبلها بيوم .

إثنين صعايدو قاعدين يلعبوا شطرنج الأول قتل الحصان ،والتاني حب ينتقم منه راح سمملوه البهايم

ليه الصعيدي عمرها ما باس مراته؟
عشان حاطط الجلابيه في فمه

واحد صعيدى عاوز يعمل تجربه فجاب ضفضع وقطعله رجله وقال نطى فنطت راح قطع الرجل التانيه وقال نطى فنطت راح قطع الرجل التالته وقال نطى فنطت نطه بسيطه راح قطع الرجل الاخيره وفال نطى ...منطتش نطى...منطتش فاكتب قى تقريره عند قطع ارجل الضفضعة الاربعه......نفقد حاسة السمع

اتنين محششين واحد بيسأل التانى ايه اسماء اخواتك فقاله التانى كلهم إسمهم خالد ماعادا محمد إسم فيصل

صعيدى قاعد مع اصحابه وجه واحد يصرخ: الحق الحق القطر داس ابنك راح قاله:يـــيه تـــانى

أستاذ سأل صعيدي قاله ايه معني سبيل قاله معناها طريق ياستاذ قاله صح .
فسأله تاني مرة قاله طيب تعرف ايه معني سلسبيل .
قعد يفكر الاخ وتأخر في التفكير فقال آه آه معناها طرطريق ياأستاذ

صعيدى غسل وشه....اهله معرفهوش

واحد صعيدى حب يقتل مراتة حطلها مسدس فى الاكل

مرة اتنين صاعيدة ساقين عربية نقل وهما سكرانين خبطوا واحدة ست فاللى بيسوق قال للى جانبة انزل شوفها مالها فنزل وقاله عجلة قدام عجلة ورا عجلة قدام عجلة ورا اللى بيسوق قالة اللى حصل قالة خلاص معتش فيها نفس

عشره صعايده بيزقو عربيه مش راضيه تتزق ليه
خمسه من قدام وخمسه من ورا

رد مع إقتباس
Sponsored Links