الموضوع: خطيبى وانا
بياناتي
SNoW
ارثوذكسي مكافح

SNoW غير متواجد حالياً

Icon101 رد: خطيبى وانا

كُتب : [ 12-07-2009 - 02:16 PM ]

بصى انا عايزاكى تاخدى بالك كويس جدا .. معظم الشباب بيبينوا اهتمام فى فترة الخطوبة و بعد كدة بينفضوا بعد الجواز فمابالك ان خطيبك دة اصلا مكبر دماغة من و انتوا لسة مخطوبين امال بعد الجواز هيعمل ايه يعنى؟؟ انا برضة من النوع اللى بيحب الاهتمام و احب احس انى اهم حاجة عند الشخص اللى انا احبة مش انا ابقى مخلياة اهم حاجة فى حياتى و هو مكبر .. بصى هو بيقول مشغول (ماشى) طب تفتكرى اللى مشغول دلوقتى هيفضى بعد الجواز؟؟ اسألى نفسك السؤال دة و اعملى وقفة مع نفسك .. كان احد الاباء قال فى التليفزيون ان الناس بتفتكر ان المرتبطين بيهم هيغيروا طباعهم بعد الجواز لكن بيتفاجأوا ان الشخص بيفضل زى ما هو .. يعنى انتوا لما تتجوزوا هيهملك نفس الاهمال دة و هو طول عمرة هيبقى عندة شغل و عمر ما فى حد بيفضى اصلا فا هيفضل طول عمرة يقولك مشغول مشغول و مش هيسأل فيكى صدقينى .. احسن حل ليكى فهمية كدة انك عايزة تحسى باهتمامة يا كدة يا أما تشوفى حياتك مع حد تانى ميكونش "مشغول" او " معندوش وقت ليكى و لا لاهتماماتك و لا عندة وقت يعمل الحاجات البسيطة جدا اللى تخليكى تبقى مبسوطة و حاسة بقيمتك عندة " ... و خلى بالك من دلوقتى لان اللى عندة طبع مش هيغيرة فا ]اما يغير طبعة يا أما سيبك منه ... كلنا مليانين عيوب لكن كل واحد بيختار شريك الحياة اللى بيتناسب مع شخصيتة .. فا انتى كواحدة بتحبى الاهتمام هتبقى محتاجة من شريك الحياة اهتمام ... انا جاية علية لانى الجزء دة من شخصيتى زيك فا عرفة قد اية الموضوع دة مضايقك ... ربنا معاكى و يرشدك