الموضوع: فعل ورد فعل 14
بياناتي
magdy totti
ارثوذكسي فضى

magdy totti غير متواجد حالياً

افتراضي رد: فعل ورد فعل 14

كُتب : [ 02-24-2010 - 04:49 PM ]

رد لكلام ميلاد

ميلاد انا حقيقى شاكرة محبتك واهتمامك وردك الجميل

فكرة انك متهتميش بيها لوحدها انا ذكرت لحضرتك قبل كدة انك تعامليهم زيها

بس انت عايزنى اهتم بيهم كلهم زيها لية --
هى حالة خاصة بمعنى ؟
هى عندها ظروف مش عند غيرها ومش كلهم الاب بيتعامل معاهم بالطريقة دى
هى محتاجة جرعة حنان واهتمام زيادة شوية وفكرتك انى اخرج معاها انا فهمت انك تقصد لوحدها لاى دير قريب مثلا او كنيسة او حتى نشترى حاجة واتكلم معاها واسمعها واساعدها على تفكير صح ونظرة صح للامور ودة لان الافتقاد المسمتر فى البيت المطلوب ممكن يكون صعب شوية وبعدين هى بتفرح جدا لما بتخرج وبتتكلم براحتها اكتر من البيت

بعد اذنك يامس دي لاتريقة ولا ياس ومش معني ان حضرتك مش فاهمة كلامي انك تتهميني بالتريقة احنا هنا بنحاول نوجد حل لمشكلة حضرتك وصفتيها بانها مصيبة

انا مش بتهمك بحاجة خالص سورى لانك فهمتنى غلط او لانى معرفتش اوصل ليك قصدى لانى بعد كلمة انت بتتريق انا قلتلك لا تعليق لانى مش فاهمة قصدك اقرى كلامى للاخر

افهمك قصدي اولا ابونا طبعا عندنا مبينزلشي في كنيستنا لكن في حالة مايكون في مصيبة هتحصل يبقي مينفعشي نقول لاي حل ممكن يساهم في حل المشكلة لا وده مش الحل الوحيد ويمكن ميكونشي حل خالص
حضرتك بس اللي تقدري تقيمي ده لانك عارفة البنت وعارفة ابونا بتاعكم واكيد عارفة هل من الممكن انه لو اتدخل هيحل ولا لا حتي ولو عن طريق انك تروحي معاه البيت عندهم وده مش غلط
لان من واجب ابونا انه يسعي لمنع المصيبة دي من انها تحصل لان هو كمان سيحاسب عن اي تقصير لان الموضوع مش صغير

بصراحة مش عارفة اقولك اية ؟
عموما انا ناوية اكلم ابونا فعلا مع انة عارف كل حاجة واشوف هقولى اية انا روحتلة امبارح علشان اكلمة بس ملقتوش للاسف ربنا يدبر واقابلة فى اقرب فرصة واشوف هيقول اية فى موضوع الافتقاد دة

شكرا يا ميلاد على محبتك ومتابعتك ربنا يعوضك

رد مع إقتباس