الصورة الرمزية hana montana 2010
hana montana 2010
ارثوذكسي متألق
hana montana 2010 غير متواجد حالياً

رساله كمبيوتريه

كُتب : [ 04-16-2009 - 08:30 PM ]

الموضوع ده كان من زمان على موقع كرستين فظيع اوى
اهو

فصل من الـ Massage الكمبيوترية الأولي إلي أهل الـ Net " يا رب خليني دايما Connected بيك علشان أكون On Line دايماً تعال و أشغل كل Free Space اللي عندي خلي علاقتي معاك دايماً Update و لو جه يوم Virus و خلاني Infected لو سمحت أعمل لي Scan تعال أنت وأعمل Repair لقلبي . و أعمل Check لكل حياتي و حتى لو كنت Damage تعال وأعمل Format زي ما تحب يا رب أنا مليان Bad sector تعال و أعملي Fix Error نفسي أعمل Save لكل كلامك .. بس قلبي out of space تعال و empty my recycle Bin علشان أكون free ليك و لو كان كلامك ضاع مني أعمل restore و رجعني بقوة ليك يا رب الـ volume label بتاع قلبي هو your name تعالي و أعمل Double click و Open قلبي ليك ده أنت يا ربي اللي وحدك تقدر تساعدني علشان أعمل Close لكل أبواب الخطية أعمل Explore لكل حياتي و delete يا رب كل temp اللي معطلني عنك تعال و print صورتك في حياتي خليني copy من قديسيك و اجعلني دائما Run في طريقك دا أنا محتاج Help كبيرة منك تعال يا رب و start معايا من جديد و Erase كل آثامي و Insert سلامك في قلبي أرجعني يا إلهي إلي الـ Standard mode اللي خلقتني عليها يا مخلصي Save طريقك في قلبي

عاطف عبد الملاك

ها ايه رائيكوا؟؟ بجد ا_عاطف عبد الملاك رسالته حلوه

رد مع إقتباس
Sponsored Links