الصورة الرمزية Narmar
Narmar
ارثوذكسي ذهبي
Narmar غير متواجد حالياً

Sm184 دعوه مجانيه وهتكسب منها كتير هل تقبلها ؟

كُتب : [ 05-19-2007 - 07:45 AM ]

†سلام المسيح
انا اسف انى حطيت الموضوع فى قسم الصلاه بس ده جه على بالى لانه مرتبط فعلا بالصلاة
انا هسالكم سؤال حد يقدر يعد من غير ما يتكلم مع حد خالص
طيب بلاش دى مين فيكم بيحب ربنا عارف ان 99.9% هيقولى انا
طيب سؤال كمان مين فيكم بيحب اهله او بيحب اصحابه او بيحب خطيبته او حبيبته او مراته او اى صله المره دى ممكن تكون النسبه اقل شويه يعنى ممكن توصل ل 85 % طيب الناس اللى انتوا بتحبوهم دول تقدروا متكلمهمش لمده توصل لاسبووع:what: ؟؟؟؟ مستحيل طبعا والا هما اللى هيزعلوا منك :36_1_48:
طيب شوف بقى ربنا اللى بيحبك اكتر ما انت بتحبه مليون مره وفداك وخلقك وعملك كل ما هو حلو فى حياتك فى ناس مش بيهون عليها تعد معاه ربع ساعه حتى بس فى اليوم او حتى تقوله صباح الخير يا رب يا يسوع اشكرك من أجل يوم جديد اتركه بين يديك لانى على وعدك امشي على كفى نقشتك انا عارف يا يسوع انك بتحبنى وانا خاطى مستهلش ربع الحب ده
من النهارده دعوه عامه يا جماعه ياريت كنا نصبح بس حتى على ربنا وبعد كده هتيجى الحكايه بالتدريج موضوع الصلاه بانتظام ده وياريت كمان نقرا فىكتابنا المقدس العظيم . دعوه مجانيه وهتكسب منها كتير smile.gif لانه بجد انا بحب مقوله بتقوول يوجد أكبر رجاء لاعظم خاطى لانه يقرأ الكتاب المقدس ويوجد اعظم خطر على أعظم قديس الذى يهمل قراءه الكتاب المقدس الدعوه عامه يا جماعه ياريت الكل يقبلها المسيح يطرق الأن على بابك هل ستفتح له الباب وقلبك وفكرك وعقلك .
أسف للأطاله
بس بصراحه انا وبكتب انا مكنتش مرتب افكار بس مش عارف الكلام جه كده لوحده واخر حاجه احب اقولها
هكذا أحب الله العالم حتى بذل أبنه الوحيد حتى لا يهلك كل من يومن به دعوه مجانيه وهتكسب منها كتير smile.gif
:red_heart: يسوع بيحبك دعوه مجانيه وهتكسب منها كتير smile.gif :red_heart:

رد مع إقتباس
Sponsored Links