بياناتي
emmmy
ارثوذكسي ذهبي

emmmy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: إلى شاعرنا/ عماد حسنى

كُتب : [ 06-04-2010 - 11:05 AM ]

مش ممكن اية دة اية دة ؟
يااااااااااااااااااااااة اخيرا يا عماد اخيراااااااا يا شاعر المنتدى اخيرا يا احلى واجمل وارق احساس عرفتة فى حياتى مش ممكن بجد انا مش مصدقة مش عارفة اقول اية مش عارفة اعبر عن فرحتى بيك وبرجوعك مش عارفة اوصف اللى حاسة بية دلوقتى فرحتى مالهاش حدود اكبر من الوصف او اى كلام ممكن يتقال بجد حقيقى اسعدنى وجودك ورجوعك يا ارق احساس
يا سلام تعبنا ما رحشى هقدر اهو اشكرك يارب هههههههههه
نسخة المفاتيح بتاعتك مش ممكن تضيع ابدا يا عماد لانها محفورة على صفحات المنتدى وصفحات قوبنا كمان لانك صاحب البيت يا مؤسس القسم الادبى وعمود من اعمدة ارثوذكس
وصدقنى انا اللى وقفت عاجزة عن الرد على كلماتك الرائعة وردودك الجميلة ومحبتك للكل ومش عارفة اقول اية فرحتى اكبر من التعبير عنها
اشكرك يا عم كامل المعجزة تمت على يديك اخيرا
واما بالنسبة للاخ الغالى والاخت الحبيبة هنا فانا برضوا مش عارفة اشكرهم ازاى بس محبتهم ورقتهم دى مش جديدة عليهم دى طبعهم وجزء منهم اشكرك يا رافت على محبتك اللى كلنا بنتمتع بيها مش بس عماد صاحبك وصديقك انا كنت حاسة بصداقتكم من زمان ربنا يديم محبتكم دايما يارب
انا حاسة طولت بس لسة عندى كلام كتير اوى اوى بس للاسف مش عارفة اعبر عنة
حمدا على سلامتك يا عماد نورت بيتك يا راجل عيالك مبطلوش سؤال عنك ولا يوم خليك معاهم بقى على طول اوعى تمشى تانى واوعى تبص علينا كل سنة مرة زى ماقال جورج ملكشى دعوة بجورج هههههههه
اشكرك مرة تانية يا عم كامل وتالتة ورابعة وعاشرة ومليون على محبتك يا اروع اب

رد مع إقتباس
Sponsored Links