بياناتي
Team Work®
ارثوذكسي ذهبي

Team Work® غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ******حكاية ارثوزوكس اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كُتب : [ 05-19-2008 - 07:19 PM ]

الاخت الجميلة ملاك سكر

اولا اشكرك على كل الكلام الحلو دة واشكر كل الاعضاء والمشرفين اللى شاركوا فى بناء المنتدى والموضوع

اولا الموضوع كان بسيط جدا جدا جدا هو بيختصر فى ان انا لما بدائة دراسة فى مجال الحاسب ومجال الويب خصوصا

كلمة ابونا يموا مسؤل اجتماع الشباب فى الكنيسة وقولتلوا عاوزين نعمل موقع للكنيسة وكدة المهم من هنا لهنا وافق فا عملتوا على مساحة مجانية وكان عبرة عن موقع بسيط جدا بيتكون من 3 صفح تقريبا

وبعدين الموضوع كبر فى دماغى وقولت انا هاعمل منتدى وبداءة اعمل المنتدى على استضافة مجانى ايضا يعني كل دجة كان من غير فيلوس

ولقيت ان فى اقبال والناس بداءة تدخل فا قولت نكبر شوية وحوشت فيلوس واخدت من ابونا فيلوس واشتريت موقع مدفوع ونزلت علية المنتدى والموقع وكلوا بقى شغال وكان الاسم فى البداية mybestes

وانتشر الموقع وحدث به اعطال كثيرة جدا جدا جدا جدا بسبب ان عدو الخير مش كان سايبنا خالص

ووحدة واحدة من حوالى سنة الشركة الام بلغتنا بأن الموقع مخالف وهاننزل تحت الائحة القانونية اذا لم نرخص الموقع

فا ربنا دبر واراد ان يتم تغيير اسم الموقع الى ارثوذكس وتم ترخيص الموقع والعمل فية بجدية

ونشكر ربنا ان فى خلال هذه السنة وصلنا الى هذا الحد ودة بمجهوداتكم ومجهود الاعضاء والمشرفين المبجلين وليس انا لان دة كلوا من تعبكم انتم

وربنا يبعت ونكبر كمان ويكون بدل المنتدى بس حاجات كتير ويكون موقع كمان بس محتاجين حبة مصاريف فا ربنا يبعت

على فكرة المنتدى بداء من الصفر من اول تغيير الاسم والترخيص

وبركة صلوات الملاك ميخائيل والشهيد العظيم مارحرحس تكون معانا جميعا امين

رد مع إقتباس