الموضوع: مشكلة خادم
بياناتي
wesa_310
ارثوذكسي جديد

wesa_310 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: مشكلة خادم

كُتب : [ 06-09-2009 - 02:57 AM ]

أنا بتقدم بإعتذار رسمى للأخت الخادمة على تعليقى على مشكلتها وبعتذر ليها على كلامى اللى زعلها ( الخادم اللى يتقبل النقد بصدر رحب ) ويتكلم ويتناقش مع الناس ويغير وجهة نظرهم بأسلوبه انا اتعاملت مع حضرتك وماشوفتش منك غير كل احترام وتقدير وقلت انك خادمة ممتازة وخادمة بالمعنى الصحيح بس لازم تفتحى قلبك للنقد كمان مش للمدح بس وانا بعتبر نفسى تعديت حدودى وانا لو خايف من تعليقى ماكنتش عرفتك انا مين انا كتبت عشان افيدك مش اغلط فيكى ( صدقينى ) كنت اتمنى تحاولى تردى عليا فى المنتدى او تكلمينى فى الكنيسة أنا بجد أسف إذا كنت زعلتك بس انا حبيت افيدك والفت نظرك لحاجات ممكن ماتكونيش خدتى بالك منها وعلى فكرة اسلوبك فى عرض مشكلتك فى حد ذاته فيه ( تعالى ) لأنك بصستى للمشكلة بمنظور ضيق جداً على فكرة أنا بقولك الكلام ده وانا جوايا محبة لحضرتك لا توصف والله هو العالم ببواطن الأمور وربنا اللى يعلم انى بحترمك وبقدرك ازاى لكن فى النهاية لا املك غير الإعتذار عن كلامى إذا كان ضايقك وصدقينى مش هتعدى حدودى تانى ( بجد أنا أسف أسف أسف أسف أسف ) وبما إن حضرتك خادمة يبقى أكيد هتتقبلى إعتذارى وتعتبرى إنى معلقتش من أساسه وبجد أنا أسف يا ميس ومش هعمل كده تانى صدقينى مش هتعدى الخطوط الحمرا تانى بس أنا عايزك تكملى قراءة التعليقات مش تعليقى بس دى الناس علقت بإحساسها من غير ما تعرفك
أنا أسف ( أخو تلميذتك اللى بتحبك إللى مسحت بكرامتنا الأرض عشان خاطر عيونك ) أنا أسف