بياناتي
krsta
ارثوذكسي متقدم

krsta غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اللقاء السابع والعشرون من برنامج الوجه الاخر

كُتب : [ 04-08-2011 - 11:24 PM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emmmy مشاهدة المشاركة
يانهار ابيض على الكلام الجميل اللى انتى بتقوليه بجد مش عارفة اقول ايه ده كتير عليا بجد ماقدريش انا على كلامك الجميل والكبير ده بس من ذوقك
انا مبسوطة انى طلعت زيك فى حاجة حلوة كده بجد ده شرف ليا
بس انا عايزة اقولك انى مش شخصية غامضة خالص ليه انتى قولتى كده

ههههههههه
مش عارفة يا قلبى بجد بس كنت بحس بكدة فعلا وكنت ببقى احيانا عاوزة اسالك على حاجات بس مكنتش بسألك علشان حاسة انك مش هتقوليلى فكنت بوفر الاحراج ليكى وليا
بس بينى وبينك كنت بعرفها من باباكى لانة كان صديق بجد قبل ما يكون امين خدمتى ههههه
اوعى تفتنى بقى عليا انتى حبيبتى
عموما انا كنت بعتبرها نوع من انواع الامانة من وجهة نظرك انتى لان ممكن يكون السؤال ميخصكيش لوحدك خلاص متاخديش فى بالك

حاضر ماتخافيش مش هفتن عليكى علشان انتى حبيبتى بس بجد انا اسفة اذا كنت مش برد عليكى فى اسئلة معينة بس زى مانتى قولتى هو ممكن مش بيكون يخصنى لوحدى فمش بقدر اقول حاجة مش تزعلى منى ياميستى

قوليلى بقى --
هسالك كام سؤال كدة على الماشى
علشان متقوليش انى جيتلك وايدى فاضية

انتى تتفضلى من غير اى حاجة مش لازم يعنى تجيبى حاجة معاكى ههههههههههههههههه

1- اية الموصفات اللى تتمنى انها تكون فى فارس احلامك

انه يكون اولا ابن ربنا بجد مش اسم وخلاص يكون علاقته حلوة بربنا وانه يحترمنى ويقدرنى انا وعائلتى ويكون حنين ويحبنى وياسلام لو ربنا كرمنى بانسان خادم بجد هنعمل كنيسة صغيرة

2- ممكن انتى تبدئى بأظهار مشاعر حلوة جواكى تجاهة

لا ماظنيش ممكن المح عن طريق المواقف لكن انى اروح واظهر الحب ده لا طبعا مستحيل حتى لو بموت من الحب وخلاص مش قادرة

3- اية رايك الحب يسبق العقل ولا العقل يسبق الحب

لا انا احب انه يكون الحب متعقل يعنى الاتنين مع بعض مش حاجة تسبق التانية يعنى يكون الحب موجود لكن فى نفس الوقت العقل شغال معاه مش الحب يجى الاول والعقل ركنينه شوية وماندخلهوش غير لما الدنيا تبوظ

كفاية عليكى دول دلوقتى جاوبى لحد ما ارجعلك
حرام عليكى كل دول وهترجعى تانى خاليكى حنينة عليا ده انا غلبانة ههههههههههههه
انا بهزر معاكى ياقمر تعالى تانى وانا مستنياكى

رد مع إقتباس