بياناتي
zaza2006
بنت تماف ايرينى

zaza2006 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: •√♥ميك منتدى ارثوذكس ♥√•

كُتب : [ 03-27-2011 - 09:33 PM ]

هههههههههههههههه ماشى يا مجدى بتدبسنى

ماشى يا جماعة هى الفكرة حلوة اوى بس مطلوب منى اتكلم فى كل حاجة

طيب انا هبدا بحاجة حاجة

اعرفكم عليا

اسمى نهي
سنى 22 سنة
شفيعى البابا كيرلس
اجتماعية ، رومانسية، طيبة، طموحة

جوايا فعلا حاجات كتير متقسمة فى كذا اتجاه

ولا اللى بيدور حوالينا مش عارفه ده فخ ووقعنا فيه ولا فى خير لينا لسه مش واضح زى ما ديما بنقول كله للخير وربنا مش بيعمل حاجة وحشة طيب فى حاجة احنا لسه مش شايفنها ولا دى نهاية العالم الناس البريئة اللى بتموت الاديرة اللى بتقتحم الرعب اللى بقي مالينا انا واحدة من الناس بجد بخاف امشى فالشارع بترعب بمشى ابص حواليا مبخرجش من بعد الساعة 5 حتى لو خرجت بحس برعب جوايا البنات اللى بتتخطف والشباب اللى بتموت هى دى ثورة التغيير ولا التغيير بقي ضدنا احنا انا كلى ايمان وواثقة فى ربنا اوى وعارفه انه كله للخير
ديما فحياتى فى علاقة حلوة بينى وبين ربنا ديما بيستجيب ليا عمرى ما طلبت حاجة وربنا خذلنى بس اتعودت ان ديما ربنا بيختار ليا احسن ما اتمنيت يعنى اول مرة حبيت فحياتى حبيت انسان مش عارفه اقول ايه بس ممكن اقول انه مقدرش يدافع عن حبنا كان اقرب حل ليه الاستسلام رغم انى حبيته واتمنيت ان يكون من نصيبى وكنت ديما بصلى لربنا بدموعى بس كنت بلاقي ربنا بيقفل الموضوع واعترض واتذمر واقول ليه بس وانا بحبه لكن حسيت ان ربنا له حكمة فى كده ولما مرت الايام عرفت حكمة ربنا عرفت انه شايلى حاجة احسن شايفلى حاجة احسن من اللى شفتها واتمنتها علشان كده عندى يقين وثقة ان ربنا مش هيسبنا المهم اننا نقرب منه ونطلبه ديما يبقي معانا اى حد بعيد عنه لازم يرجع تانى فحضنه لان هيجى وقت هنتمنى لحظة ترجع بينا علشان نصلح اللى فات ومش هنقدر.

انا كده رغيت كتير نفسي اتقطع

رد مع إقتباس