بياناتي
buffon italy
ارثوذكسي مكافح

buffon italy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لماذا نتزوج ؟؟؟؟؟؟

كُتب : [ 04-21-2009 - 06:55 PM ]

أنا برضه مع نفس رأى daugter of kingأنا مش لاقيله أى لازمه أنا السبب الوحيد اللى ممكن أقتنع بيه هو أنى أبقى بحب حد بجد لدرجه أنى مبقاش قادر أعيش من غيره و لا أستغنى عنه فنتجوز و نكمل حياتنا كلها مع بعض و أنا أبقى عايش أصلا و بتنفس بس عشان أسعده لأنى لما بشوفه مبسوط مبقاش عايز أى حاجه تانى من الدنيا.جايز يكون كلامى overأو رومانسى زياده أو مش واقعى بس ده بجد اللى أنا حاسه.لكن من تجاربنا الشخصيه اللى أكيد متواضعه لأننا لسه صغيرين و من تجارب اللى حوالينا و من اللى بنشوفه فى بيوتنا و فى الأفلام و فى كل حته أن دايما الحب الحقيقى مش بيكمل و حتى لو كمل بجواز مش بيستمر و بيموت مع الوقت و تبقى الحياة روتين و ملل عشان كده أنا محبط مووووووت و أبتديت أقتنع أن فعلا الجواز ملوش لازمه أو على الأقل مش هيحققلى اللى أنا عاوزه.أما موضوع أننا نتجوز عشان الألتزام و الأنظباط و نظام الوقايه خير من العلاج ده أعتقد أن ده هرتله .أكيد كلنا محتاجين نشبع الغريزه الجنسيه اللى ربنا خلقها جوانا بس أنا ما أعتقدش أن ده ممكن يكون motiveحقيقى أو سبب بجد يخلينى أرتبط بحد طول عمرى و يبقى شريك حياتى.سورى أنى طولت عليكوا و يا ريت تردوا عليا

رد مع إقتباس