بياناتي
maryan alfady
ارثوذكسي متألق

maryan alfady غير متواجد حالياً

افتراضي رد: هل يليق ام لالالالالالالالالالالالال الالالالا

كُتب : [ 03-22-2009 - 06:44 PM ]

ممكن اقول راي بكل سرحه يا مجدي انت عندك حق في بعض الكلام لكن علشان انا وانت والاصدقاء بشر بنبص لبعض بصوره وحشه لكن لو جينا نفكر ربنا بيبصلها ازي اعتقد ان ربنا بيبصلها من القلب مش بلبس ممكن يكون بتلبس علشان ده مجتمعها كده واكيد طبعا كل حاجه ليها لبسه زي الفرح غير البحر غير الكنيسه........الخ لكن انا اسفه المشكله مش في البس المشكله هي ريحه ليه علشان الله ولا علشان حاجه تانيه في مره انا حضرت اجتماع لي سيدنا البابا شنودة ربنا يطولنا في عمره فا حد بعت سوال لي سيدنا البابا س1 يرضيك ياسيدنا البنات الي بيروح الكنيسه بلبس ضيق احنا عوزين راي قدستك في الموضوع ده ؟ تفتكر سيدناقال اه عرفين قال ايه وانتي تبس عليا ليه انت مش ريحا علشان تقبلي الله وله علشان تشفي مين لبس ضيق 2 نقطه البنات الي بتروح في تتناول وعلي وجهه الماكياج اعتقد انا ربنا محرمش الماكياج ومش معنا انك تحط ماكياج يبقي انتي مش محترمه تناول الله انا الي اعرفه انا مينفعش تحطي روج علشان التناول لكن اقولكم حاجه المشكله ده في الشعب المصريه بس في امريكا وفي الدول الاوربا مش بيشوفه الانسان من لبسه علشان مفيش حد بيبص لحد علشان انا مصريه ممكن اكون بشفها زيكم بظابط انت عندك حق علشان انا في دول عربيه 3 نقطه عن البنات الي بتقبل ولد لو في وقت قدسه ولا اجتماع انت عندك حق ولو انت بتكلم عموما يبق اسالك سوال تقبل الولد يقبل البنت في الكنسه ولا يخرجه في اي حته تانيه تفتكرا ايه احسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟

رد مع إقتباس