بياناتي
bassem8800370
واحد من ابناء يسوع

bassem8800370 غير متواجد حالياً

Wink رد: بجد مش هزار اللى عند اى مشكله او عاي اى شى

كُتب : [ 09-22-2011 - 08:33 AM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيمون777 مشاهدة المشاركة
بجد يا باسم لو تعرف تحل لى المشكله دى تبقى ممتاز خالص
...منذ اسبوع قمت بتحديث تلقائى للويندوز من النت و من ساعتها دايمآ تظهر لى رسائل توضح ان التحديث لم يكتمل و انه غير مناسب للويندوز اللى بشتغل بيه(windows xp pro)و رساله تقول(you may be a victim of software counterrfeiting)حتى صورة سطح المكتب التى اختارها لاتبقى سوى بعض الوقت ثم يعود سطح المكتب الى اللون الأسود
و التحديث اللى نزلته معاه بادج عباره عن نجمه و كلمةgenuine
لذلك ارجوك قل لى ازاى اتراجع عن هذا التحديث بدون ان اضطر الى اعادة انزال الويندوز. مع العلم انى كلما احتاج الى انزال الويندوز لازم اجيب مهندس الكمبيوتر ينزله لى
و شكرآ ليك
و يا رب تقدر تعرف حل مشكلتى
اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bondoaa مشاهدة المشاركة
سلام ونعمة ربنا يسوع المسيح تكون معاكوا

انا كنت محتارة جدا وبدور على نسخة ويندوز ومش لاقية

فدخلت هنا على طول ولقيت ويندوز وجارى التحميل دلوقت

وانا بدور على الويندوم لفت نظرى الموضوع ده ولقيته انه موضوع مهم جدا ومفيد جدا جدا

انا عندى مشكلة كبيرة فى اللاب توب بتاعى
هو دلوقتى عندى بقاله 3 سنين ومن فترة قريبة كنت مشغلاه عادى وبعدين لقيت الشاحن سخن جداااا لدرجة ان السلك ساح وبيكهرب
وانا اصلا بشغله كهرباء والبطارية موجودة فيه

المهم جيت بعدها اشغله لقيته بيفصل لوحده والبطارية موجودة والشاشة زى ماتكون كدة بتتحرق ويفصل لوحده كتير

فبعدين كل ماجى افتح اى حاجة زي مثلا control panel او اى حاجة يقولى انها مش موجودة وهكذا حتى الويندوز ميديا لاير مش شغال ولا الريال بلاير ومثلا لما اجى اجيب properties من الديسك توب بردو بيقولى ان فى مشكلة هل ده فعلا عيب ويندوز ولا حاجة من الهارد او السوفت وير؟

ارجو الرد على الموضوع واسفة ان انا طولت عليكوا

شكرا لتعب محبتك

هو كده عندك كماية فيروسات محترمه جدااااااااااا حوالى تنزلى انتى فيرس وياريد يكون كاسبر 2011 محترم جدااا ونزالى نسخه جديده وامسحى الفيروسات وقوللى رايك

رد مع إقتباس